Sjukstuga

Jaa gudars nu får vi hoppas sjukdomarna håller sig borta härifrån Felicia började förra torsdagen med 40 graders feber som innebar att jag & hon fick hålla oss inne hela helgen Elias & Erik åkte till stan under lördagen, sen blev det mat och lite lördagsmys när de kom hem. Söndagen hade vi klippstudio här hemma jag klippte av den store herrn håret, välbehövligt :) Vab måndag&tisdag jomenvisst då åker jag på halsfluss under tisdagen läkaren på onsdag så man kan få sig lite penicillin. Och äntligen börjar det ljusna idag för första gången sen i söndags fick jag i mig nån slags mat, vilken känsla :) Skulle jobbat hela helgen men blir att va hemma och kurera mig istället febern är inte riktigt borta än tyvärr. Barnen sover nu efter ha varit ute i snön flera timmar med mormor. Funderar själv på om jag ska lägga mig snart med inte lika roligt att sitta uppe ensam, saknar dig Herr Nilsson! Puss hej



Tre fina <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0