Jag bygger högt och rasar ibland

Det händer alldeles för mycket omkring mig just nu, skulle göra allt för att det ska bli bra. Ett barn som dom är elaka emot, en lillebror som inte vill leva och en stundande operation för mig. Ser inte fram emot operationen värsta känslan jag vet är att bli nedsövd fasar innför det. Tankarna börjar även vandra iväg, för även om dom tror det är ofarligt är inget säkert förrens efter allt är kollat. Sen att inte kunna träna när det är nått som får mig att må bra. Jag fungerar inte utan att röra på kroppen känner mig fet ful och värdelös och då trivs jag ändå i min kropp med mina former nu förtiden men idag känns allt bara Depp och jag vet inte riktigt vem jag ska vända mig till.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0