Tunga tider

Ett ord så litet men så många tankar och oro kring det lilla. Nu inväntar jag svaren som jag i grund och botten tror inte ska visa något men efter allt som hänt finns oron alltid där. En arbetskamrat som i februari lämnade livet alldeles för tidigt. Vila i frid, du är saknad. Cancer är en avskyvärd sjukdom. Varit en hel del barnvakt till den där lilla flickan som saknar sin mamma så otroligt mycket och bara vill träffa henne igen samtidigt som hon säger men hon sitter där uppe i himlen och tittar på mig, min ängel. Livet är tungt och förbannat orättvist. Samtidigt får man glädjas åt nya liv en liten tjej som tillkommit i kusinskaran. Ett beslut om arbetet som måste tas, där jag är vill jag inte vara kvar och heller inte komma tillbaka till mera sedan. Tillbaka till skolbänken är väl tanken någonstans men vilken utbildning . Mycket som måste tänkas igenom samtidigt som man ska hinna försöka ta sig tid för sina vänner som just nu legat på en låg prioritering. Min protering ligger på träningen och mina barn som självklart kommer först oavsett, jag har dock en stor fördel med att dom gärna hänger med och tränar. Att få hänga med dom på gymmet,  i skidspåret eller i pulkabacken eller bara köra snöbollskrig är de stunder jag njuter av för tillfället. Dom två är det finaste jag gjort ❤ 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0